Övrigt

    Lättläst

    Publiseret 17-11-2009 | Updaterad 20-02-2012

    Kommentarer | 0 kommentarer

    Om RFSU på lättläst svenska

    Välkommen till våra lättlästa sidor.

    Här kan du läsa om RFSU,

    på lättläst svenska.

    Du kan läsa om vilka vi är,

    vad vi tycker är viktigt och vad vi gör.

     

    Under den länk du nyss klickade på

    finns nu några nya rubriker.

    Du klickar på den rubrik som du vill läsa mer om.

    När du har läst klart kan du klicka på en ny rubrik.

    Om du har några frågor om RFSU,

    kan du skriva ett e-post till oss

    med dina frågor.

    Skicka e-postbrevet till info@rfsu.se.

    Om du har en fråga om sex och kälek

    så kan du skicka in den till oss.

    Det gör du i Frågelådan.

    Kommentarer

    Ingen har kommenteret siden endnu.

    Skriv en kommentar

    Jag har læst og godkender brugervilkårene
    Verifisering, gentag koden til højre:  captcha