Övrigt

    Lättläst

    Julkaistu 17.11.2009 | Päivitetty 29.12.2009

    Kommentoi | 0 kommenttia

    Om RFSU på lättläst svenska

    Välkommen till våra lättlästa sidor.

    Här kan du läsa om RFSU,

    på lättläst svenska.

    Du kan läsa om vilka vi är,

    vad vi tycker är viktigt och vad vi gör.

     

    Under den länk du nyss klickade på

    finns nu några nya rubriker.

    Du klickar på den rubrik som du vill läsa mer om.

    När du har läst klart kan du klicka på en ny rubrik.

    Om du har några frågor om RFSU,

    kan du skriva ett e-post till oss

    med dina frågor.

    Skicka e-postbrevet till info@rfsu.se.

    Om du har en fråga om sex och kälek

    så kan du skicka in den till oss.

    Det gör du i Frågelådan.

    Kommentit

    Tätä sivua ei ole vielä kommentoitu.

    Jätä kommentti

    Olen lukenut ja hyväksyn käyttöehdot
    Varmistus, syötä oikealla näkyvä koodi:  captcha