Lättläst

Publicerad 2009-11-17 | Uppdaterad 2012-02-20

Kommentera | 0 kommentarer

Om RFSU på lättläst svenska

Välkommen till våra lättlästa sidor.

Här kan du läsa om RFSU,

på lättläst svenska.

Du kan läsa om vilka vi är,

vad vi tycker är viktigt och vad vi gör.

 

Under den länk du nyss klickade på

finns nu några nya rubriker.

Du klickar på den rubrik som du vill läsa mer om.

När du har läst klart kan du klicka på en ny rubrik.

Om du har några frågor om RFSU,

kan du skriva ett e-post till oss

med dina frågor.

Skicka e-postbrevet till info@rfsu.se.

Om du har en fråga om sex och kälek

så kan du skicka in den till oss.

Det gör du i Frågelådan.

Kommentarer

Ingen har kommenterat sidan ännu.

Skriv en kommentar

Jag har läst och godkänner användarvillkoren
Verifiering, upprepa koden till höger:  captcha

Hitta rätt