Vad är RFSU?

Publicerad 2009-12-29 | Uppdaterad 2009-12-29

Kommentera | 0 kommentarer

RFSU är en svensk organisation.

RFSU är mer än 75 år gammal.

RFSU arbetar med det

som handlar om sex och kärlek och relationer.

RFSU jobbar i Sverige

och i andra länder i världen.

RFSU har många medlemmar.

Det är medlemmarna som bestämmer

vad RFSU ska arbeta med.

Vem som helst kan vara medlem i RFSU.

Kommentarer

Ingen har kommenterat sidan ännu.

Skriv en kommentar

Jag har läst och godkänner användarvillkoren
Verifiering, upprepa koden till höger:  captcha

Hitta rätt