RFSU Örebro behöver dig!

Publicerad 2010-02-04 | Uppdaterad 2015-04-24

Vill du bli mer aktiv som medlem? Perfekt! Vi behöver vara flera för att arbetet ska fungera och därför är DU viktig!

Att engagera sig ideellt är superkul och inom RFSU finns stora möjligheter att arbeta med det som du är intresserad av! Anmäl ditt intresse till medlemsansvarig i styrelsen genom: orebro@rfsu.se

Mer om oss

RFSU Örebro bildades hösten 2003 och har sedan dess arbetat sexualpolitiskt på ideell basis med frågor som rör sexualitet och samlevnad. Vi verkar för ett mer fördomsfritt samhälle, där den sexuella mångfalden och de sexuella möjligheterna får komma till uttryck. Vi värnar om var och ens individuella frihet att vara, välja och njuta!

Riksförbundet RFSU bildades 1933 och är en partipolitiskt och religiöst obunden organisation. Sedan starten har RFSU verkat för att sprida en fördomsfri och öppen syn på sex- och samlevnadsfrågor.