RFSU is available in the following language versions, see below for content featured on respective version.
Du är här:
Publicerad 2009-12-14 | Uppdaterad 2010-01-11
Tipsa Fyll i e-postadressen till den person du vill tipsa om denna sida.
Aylas saga handlar om en flicka från Kurdistan och hennes kärlek till Ali som hennes föräldrar dock inte vill att hon ska gifta sig med. Föräldrarna planerar en resa tillbaka till Kurdistan och hennes bröllop. Boken är skriven på lätt svenska och kan användas i samtal om sexualitet.
Författare: Pia HöjebergFörlag: ApecBeställ via 08-761 81 18.
Ingen har kommenterat sidan ännu.
Sexologen och forskaren Lotta Löfgren-Mårtensson har skrivit en bok som heter Drömmen om danskungen och handlar om kärlek, relationer och...
De flesta har fått lära sig att en kille ska bli kär i en tjej och en tjej ska bli kär i en kille. Men alla gör inte så. En tjej blir kär i en tjej,...
Aylas saga
Böckerna om Emma, på lätt svenska
Drömmen om danskungen
Peter älskar Christer. En bok om homosexualitet
Pommac och p-piller
Säga Ja, Säga Nej. Vem ska få krama mig?
Vad säger kroppen?
Vad är det som händer? Från flicka till kvinna
Är klänningar farliga