Vad säger kroppen?

Publicerad 2011-04-27 | Uppdaterad 2011-04-27

Bok från Centrum för lättläst av Anders Bylund.

Kommentera | 0 kommentarer

Omslag, Vad säger kroppen?

Ibland är en kyss på munnen underbar, ibland känns den helt fel. Ett barns hand mot din kind, gosigt eller jobbigt? En kram du inte är beredd på, känns den skön eller bara obekväm? Det här är en bok om beröring och närhet. Hur man tar på andra och hur andra får ta på dig.

Andreas Bylund jobbar inom omsorgen och har tidigare skrivit och fotograferat boken Kompisar kärlek känslor.

Kommentarer

Ingen har kommenterat sidan ännu.

Skriv en kommentar

Jag har läst och godkänner användarvillkoren
Verifiering, upprepa koden till höger:  captcha

Mer från Lättläst

Huvudbild lättläst
 

Utvalda tips

  • Drömmen om danskungen

    Sexologen och forskaren Lotta Löfgren-Mårtensson har skrivit en bok som heter Drömmen om danskungen och handlar om kärlek, relationer och...

    Är klänningar farliga

    De flesta har fått lära sig att en kille ska bli kär i en tjej och en tjej ska bli kär i en kille. Men alla gör inte så. En tjej blir kär i en tjej,...

Hitta rätt