Om RFSU på lättläst svenska

Välkommen till våra lättlästa sidor.
Här kan du läsa om RFSU,
på lättläst svenska.

Du kan läsa om vilka vi är,
vad vi tycker är viktigt och vad vi gör.

Under den länk du nyss klickade på
finns nu några nya rubriker.
Du klickar på den rubrik som du vill läsa mer om.
När du har läst klart kan du klicka på en ny rubrik.

Om du har några frågor om RFSU,
kan du skriva ett e-post till oss
med dina frågor.
Skicka e-postbrevet till info@rfsu.se.

Om du har en fråga om sex och kälek
så kan du skicka in den till oss.
Det gör du i Frågelådan.