My body – material på olika språk

Om RFSU på lättläst svenska

Välkommen till våra lättlästa sidor. Här kan du läsa om RFSU, på lättläst svenska.

Du kan läsa om vilka vi är,
vad vi tycker är viktigt och vad vi gör.

Under den länk du nyss klickade på
finns nu några nya rubriker.
Du klickar på den rubrik som du vill läsa mer om.
När du har läst klart kan du klicka på en ny rubrik.

Om du har några frågor om RFSU,
kan du skriva ett e-post till oss
med dina frågor.
Skicka e-postbrevet till info@rfsu.se.

Om du har en fråga om sex och kärlek
så kan du chatta med oss på måndagar och torsdagar.
Det gör du i RFSU-chatten.

Allt om sex

Allt om sex

Sex är inte bara något man gör eller känner.
Det finns många saker som är bra att lära sig också.
Kunskap gör det lättare att ta egna, bra beslut.
Här får du viktig information om sex.

Uppdaterad: 10 apr 2026
Publicerad: 24 nov 2017